Skip to content

«Готувався до найгіршого, але завдяки роботі сервісу вчасно отримав допомогу»

За шість місяців роботи ми в #HelpNowPL навчились робити майже неможливе. «Готувався до найгіршого, але завдяки роботі сервісу вчасно отримав допомогу» Максим (імʼя змінено) зателефонував на інфолінію за два дні до Нового року. Максим є клієнтом пункту замісної терапії в Україні. На момент звернення він проживав у таборі для біженців у Варшаві. Препаратів у нього залишилось на декілька днів, і він мав потребу якнайшвидше стати на програму замісної терапії в Польщі. Майже одночасно з ним до нас звернувся ще один клієнт, Іван (імʼя змінено), який так само знаходився у Варшаві та очікував на візу до Ізраїлю. Він виїхав з України з певним запасом ліків, але не розраховував на таке довге очікування візи. Обидва були майже без препаратів, а попереду свята та багато вихідних днів, коли потрібні нам заклади не працюють. Також у Варшаві у зв’язку з великою кількістю біженців великі черги на запис. У реєстратурі після довгих пояснень щодо терміновості випадк, знайшли найближчий можливий прийом лікаря за десять днів.

За шість місяців роботи ми в #HelpNowPL навчились робити майже неможливе.

«Готувався до найгіршого, але завдяки роботі сервісу вчасно отримав допомогу»

Максим (імʼя змінено) зателефонував на інфолінію за два дні до Нового року. Максим є клієнтом пункту замісної терапії в Україні. На момент звернення він проживав у таборі для біженців у Варшаві. Препаратів у нього залишилось на декілька днів, і він мав потребу якнайшвидше стати на програму замісної терапії в Польщі. Майже одночасно з ним до нас звернувся ще один клієнт, Іван (імʼя змінено), який так само знаходився у Варшаві та очікував на візу до Ізраїлю. Він виїхав з України з певним запасом ліків, але не розраховував на таке довге очікування візи. Обидва були майже без препаратів, а попереду свята та багато вихідних днів, коли потрібні нам заклади не працюють. Також у Варшаві у зв’язку з великою кількістю біженців великі черги на запис. У реєстратурі після довгих пояснень щодо терміновості випадк, знайшли найближчий можливий прийом лікаря  за десять днів.

Не перший раз в таких чутливих питаннях нам на зустріч йде польська сторона. Цей випадок не винятковий. У конференції «Людина, яка живе з ВІЛ, у сім’ї та суспільстві», яка проходила у Варшаві, брала участь наша консультантка Анна Арабінська. Вона мала змогу познайомитись іта обмінятись контактами з паном Яцеком Хармастом , який, окрім того, що є чудовою та чуйною людиною, є президентом Асоціації “Jump 93” та координатором програми офісу омбудсмена з питань залежностей.

В цій ситуації ми вирішили звернутись по допомогу до пана Яцека. На наступний день Максим та Іван були у лікаря й отримали необхідні препарати.

Це неймовірна цінність людей з щирим серцем, які допомагають українським біженцям, простим людям, які втратили житло, їжу, одяг, своє нормальне повсякденне життя, допомагають повернути комфорт та безпеку, можливість розпочати нове життя в нових реаліях, або повернутися згодом додому. 

Ви можете звернутися за допомогою та додатковими питаннями до нашого Польського Хабу – HelpNowPl, який зараз працює спеціально для громадян України з ключових спільнот, що були вимушені покинути свої домівки у зв’язку з війною та на даний час знаходяться в Польщі.

Якщо ви потребуєте інформації, щодо необхідного лікування, тестування, медичної допомоги, юридичних та соціальних питань або вам необхідні послуги перекладу або соціальний супровід до установ, психологічна допомога:

Телефонуйте за номерами наших інфоліній:

+48 539 652 831  Анна-Надія

+48 786 640 460  Аліна

+48 721 752 114  Віта

Онлайн консультація лікаря https://help24.org.ua/uk/doctors/126?hasavailableconsultation=true

 Пишіть нам в Telegram https://t.me/+BSIMGdN3WT41MTVi 

Ми готові надати вам інформаційну та психологічну підтримку!

Ви можете знайти додаткову та більш детальну інформацію на нашому сайті https://helpnow.aph.org.ua/